Cari Jawatan Kosong Disini.
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post image for [Rasmi] Pembayaran BPN 2.0 Fasa 2 Hari Ini! Semak Bank Status Maybank, CIMB, BSN, AgroBank dan Lain-lain.

[Rasmi] Pembayaran BPN 2.0 Fasa 2 Hari Ini! Semak Bank Status Maybank, CIMB, BSN, AgroBank dan Lain-lain.

in Berita semasa

Harini,, orang ramai mula boleh buat semakan pembayaran BPN 2.0 untuk Fasa 2 di akaun bank masing-masing.

Pembayaran BPN 2.0 Mengikut Bank

Seperti pembayaran BPN 2.0 Fasa 1 sebelum ini, pembayaran Bank BSN dilihat telah membuat pembayaran BPN 2.0 Fasa 2 lebih awal kerana bank BSN dimiliki oleh kerajaan.

Untuk bank lain, pembayaran adalah mengikut jadual yang ditetapkan iaitu 21 Januari 2021.


Berikut adalah senarai tarikh pembayaran yang akan dibuat ke bank masing-masing (akaun bank yang anda daftarkan semasa memohon BPN 2.0):

Bank Simpanan Nasional (BSN)

Tarikh: Bermula 21 Januari 2021 (ada yang sudah dapat awal daripada jadual)

Kategori: Bujang & Isi Rumah

Kawasan : Seluruh Malaysia termasuk Sabah & Sarawak

Bank CIMB

Tarikh: Bermula 21 Januari 2021

Kategori: Bujang & Isi Rumah

Kawasan : Seluruh Malaysia termasuk Sabah & Sarawak

Bank Maybank

Tarikh: Bermula 21 Januari 2021

Kategori: Bujang & Isi Rumah

Kawasan : Seluruh Malaysia termasuk Sabah & Sarawak


Bank Public Bank

Tarikh: Bermula 21 Januari 2021

Kategori: Bujang & Isi Rumah

Kawasan : Seluruh Malaysia termasuk Sabah & Sarawak

Bank Islam

Tarikh: Bermula 21 Januari 2021

Kategori: Bujang & Isi Rumah

Kawasan : Seluruh Malaysia termasuk Sabah & Sarawak

Alliance Bank

Tarikh: Bermula 21 Januari 2021

Kategori: Bujang & Isi Rumah

Kawasan : Seluruh Malaysia termasuk Sabah & Sarawak

RHB Bank

Tarikh: Bermula 21 Januari 2021

Kategori: Bujang & Isi Rumah

Kawasan : Seluruh Malaysia termasuk Sabah & Sarawak

Bank Rakyat


Tarikh: Bermula 21 Januari 2021

Kategori: Bujang & Isi Rumah

Kawasan : Seluruh Malaysia termasuk Sabah & Sarawak

Bank Islam

Tarikh: Bermula 21 Januari 2021

Kategori: Bujang & Isi Rumah

Kawasan : Seluruh Malaysia termasuk Sabah & Sarawak

Bank Hong Leong

Tarikh: Bermula 21 Januari 2021

Kategori: Bujang & Isi Rumah

Kawasan : Seluruh Malaysia termasuk Sabah & Sarawak

Agro Bank

Tarikh: Bermula 21 Januari 2021

Kategori: Bujang & Isi Rumah

Kawasan : Seluruh Malaysia termasuk Sabah & Sarawak

Affin Bank

Tarikh: Bermula 21 Januari 2021

Kategori: Bujang & Isi Rumah

Kawasan : Seluruh Malaysia termasuk Sabah & Sarawak

AmBank

Tarikh: Bermula 21 Januari 2021

Kategori: Bujang & Isi Rumah

Kawasan : Seluruh Malaysia termasuk Sabah & Sarawak

Bank Muamalat

Tarikh: Bermula 21 Januari 2021

Kategori: Bujang & Isi Rumah

Kawasan : Seluruh Malaysia termasuk Sabah & Sarawak

Bagi mereka yang tidak mempunyai nombor akaun dan menerima pembayaran melalui kaunter BSN, nombor baucer akan dikeluarkan pada *tarikh belum diumumkan.

Carian:
  • senarai kaunter bsn bpn

{ 49 comments… read them below or add one }

Nur October 22, 2020 at 8:46 am

Mcm mna nk ambil borang bantuan bujang …sbb tk perna daftar skli pun

Reply

Hati alam October 22, 2020 at 10:43 am

Sy mohon secara online. Google shj daftar bpn cari link gov dh boleh mula isi ikut instruction. Atau lebih jelas boleh pg ofis lhdn staff akan bantu register.

Reply

Alexander sindih @CHRISTOPHER October 22, 2020 at 10:07 am

Isi macam mana

Reply

Anonymous October 22, 2020 at 5:49 pm

Oo bodoh rhb bank bila

Reply

Jack October 22, 2020 at 12:22 pm

Xda pun rhb ke sama 26

Reply

Anonymous June 28, 2021 at 8:08 pm

RHB bank sudah dapat duit

Reply

Anonymous June 28, 2021 at 8:10 pm

Saya cek lulus TPI dalam bank tada duit

Reply

Ching October 22, 2020 at 4:48 pm

Klu baru memohon,bila tahu keputusan?

Reply

Dah macam saya ada akun AmBank ni boleh dapat ke October 23, 2020 at 1:24 am

Saya ada akaun AmBank tapi saya tak dehtar sebab sebelum ni gne baucer

Reply

Mutharasi A/P Arumugam October 23, 2020 at 11:28 pm

Bila masuk wang bpn2.0 di hong leong bank

Reply

Sino October 23, 2020 at 11:36 pm

Mcm nk buat agar bsn itu msuk dlm account sb account prtma x blh pki sy nk ubh account baru.. Mcm mna nk buat?

Reply

FADILAH October 24, 2020 at 11:58 pm

Saya masuk akaun suami satu sen saya tak makan pun

Reply

Anonymous January 21, 2021 at 10:07 am

Kesian akak.. Dia buat ape kak dgn duit tu

Reply

NAZMI BIN IBRAHIM October 26, 2020 at 8:32 am

Alhamdulillah dh masuk .amin.

Reply

Anonymous January 11, 2021 at 4:59 am

Asyukk….

Reply

Anonymous January 11, 2021 at 5:00 am

Asyukk…..

Reply

MOHAMAD AZREENr3 October 26, 2020 at 12:11 pm

CIMB
7074840532
MOHAMAD AZREEN

Reply

MOHAMAD AZREEN October 26, 2020 at 12:12 pm

MOHAMAD AZREEN
7074840532
CIMB

Reply

Shahrul azam October 26, 2020 at 10:59 pm

Agro bank

Reply

Jul October 26, 2020 at 11:24 pm

26/10/20 semua masuk
Cek blum masuk pulak
Public bank

Reply

Anonymous January 11, 2021 at 5:03 am

Sabar ekk….

Reply

Anonymous June 28, 2021 at 8:12 pm

Public bank duit sdh msuk Belum tpi cek tngo sdh lulus

Reply

Buvendan paniselbem October 28, 2020 at 4:13 pm

Bhb bank bila masuk bpn bujang

Reply

Anonymous January 11, 2021 at 5:03 am

Sabar luu….

Reply

Hafiz October 29, 2020 at 9:44 am

Bila masuk hong Leong bank

Reply

Anonymous January 11, 2021 at 5:04 am

Sabar otwy!

Reply

Alvin October 29, 2020 at 10:13 am

Maybank bila masuk? Dah tanggal 29 ni.

Reply

Anonymous January 11, 2021 at 5:04 am

Otwy…

Reply

Mohammad October 29, 2020 at 10:27 am

Maybank bila masuk bujang punya 29hb dah

Reply

Zack October 29, 2020 at 7:01 pm

Maybank ada yg dh dpt, yg x dapat pasai apa pulak? Dah la ibu tunggal, duit bukan main lambat lg. Yg berkahwin dia bg dulu pulak. Patut tolong la yg susah dulu.

Reply

Alexzander October 30, 2020 at 2:37 am

Bank rakyat bujng napa blm lgi ya smpi skg

Reply

Anonymous January 11, 2021 at 5:02 am

Sabar Cho!!!

Reply

[email protected] November 1, 2020 at 8:54 am

Shan

Reply

Nadzirah binti Akmad December 22, 2020 at 10:00 pm

Nadzirah binti Akmad

Reply

Saful bin ajis January 21, 2021 at 8:39 pm

Saya pun belum keluar yang yang rm300.. Saya pakai bank rakyat

Reply

Su January 22, 2021 at 12:24 pm

Mybank B40 xmsuk pun

Reply

Anonymous January 25, 2021 at 11:08 pm

Maybank tiada masuk

Reply

Anonymous January 22, 2021 at 4:35 pm

Saya pon tak masuk lagi. Cimb Maybank semua dh masuk haishhhh! Letih nk tggu

Reply

Anonymous January 23, 2021 at 7:05 pm

Cimb x msuk agi

Reply

rozath January 25, 2021 at 3:56 pm

sy HLBB sampai skg tidak dapat….

Reply

Muzayyan bin rasikin January 26, 2021 at 11:48 am

Kenape saya punya bantuan tidak masuk lagi..sekarang sudah 26 haribulan

Reply

Hauhuhu January 26, 2021 at 4:11 pm

Bodo lambat

Reply

Anonymous January 27, 2021 at 4:24 pm

cimb bank untuk bujang mmg tak masuk lagi eh

Reply

Abey Pok Malliqi January 28, 2021 at 9:34 am

Bank rhb pn x masuk ii lagi .. jenuh jereh nunggu emm .. nihari dh msuk 28 hrbln dah

Reply

Amirul January 28, 2021 at 12:56 pm

Apahal saye punya belum msuk ebhhh… Hairan laaaa ke bujang memang xmsuk?? Sye guna bank hsbc mohon. Beri penjelasan

Reply

Anonymous January 28, 2021 at 3:55 pm

Cimb bank untuk orang bujang ni memang lambat lagi ka nak masuk? Kalau esok lusa tulat pun tak masuk2 jugak taktau lah nak kata apa. Jenoh tunggu deyy

Reply

Fred January 28, 2021 at 8:06 pm

cimb untuk orang bujang memang lambat ehh??

Reply

Tuaniman January 29, 2021 at 12:19 am

Saya guna bsn, kenapa bpn saya tak masuk lagi??

Reply

Amir February 12, 2021 at 9:13 pm

Ad bpn tak msuk lagi nie..

Reply

Leave a Comment


Jawatanmalaysia.net merupakan portal kerja kosong Malaysia 2020 yang menghimpunkan jawatan kosong kerajaan dan juga kerja kosong swasta terkini. Para majikan juga boleh iklankan jawatan kosong terbaru syarikat secara percuma disini.

Tentang Kami | Hubungi Kami | Penafian

© 2005-2021